Hoppa till innehåll

Heja Askims IK hela sommaren!

Nu går vi in i sommaruppehållet efter en härlig vår, fylld med fotboll. Vi vill rikta ett stort tack till alla spelare, ledare, föräldrar och volontärer som bidrar till att göra Askims IK till den fantastiska förening den är.

Ett särskilt lycka till önskar vi våra lag som deltar i Gothia Cup; P2011, P2012, F2013 och P2015, samt alla andra Askimslag som representerar föreningen på cuper runt om i landet under sommaren. Vi hoppas att ni får fina fotbollsupplevelser, nya minnen och massor av glädje både på och utanför planen.

Askims IK har semesterstängt vecka 27, 28, 29, 30. Vi ser fram emot att hälsa alla välkomna tillbaka när verksamheten drar igång igen i augusti. Tills dess önskar vi er alla en riktigt härlig sommar med mycket vila, glädje och fotboll!